Bendroji grąžinimo tvarka         

Vartotojas yra supažindintas su informacija, jog Tarpininkas nėra Prekių savininkas ar gamintojas. Tarpininkas įsipareigoja suteikti visą reikiamą informaciją apie Prekę, priimti užsakymą, atsiskaitymą, atgabenti ir pristatyti Prekes Vartotojui

Per 14 dienų grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Tai taip pat reiškia, kad privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228-11 straipsnio 6 dalies nuostatomis, Vartotojui tenka visos Prekės grąžinimo išlaidos. Tarpininkas įgyja pareigą grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus tik po to, kai Vartotojas grąžina Prekę Tarpininkui. Vartotojas, pageidaujantis atgauti pinigus už įsigytą prekę, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228-10 straipsnio 6 dalimi, privalo užpildyti internetinėje svetainėje Agrozona.lt esančią grąžinimo formą arba Vartotojo parašu pasirašytą aiškų rašytinį atsisakymą nuo Sutarties. Be tokio patvirtinimo grąžinamos prekės nebus priimamos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

.prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės,maišeliai, nepažeista originali pakuotė ir kt.);

.prekė pirkėjo nesugadinta;

.grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

.grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

Jei aukščiau išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte parašyti prašymą grąžinti prekę, nurodant vardą ir pavardę, sąskaitos-faktūros numerį, prekės pavadinimą ir kainą, sąskaitos numerį, kur turėtų būti grąžinti pinigai, bei grąžinimo priežastį.

Šį prašymą turite atsiųsti el. Paštu info@agrozona.lt arba registruotu laišku. Prekę galite atsiųsti naudodamiesi kurjerio paslaugomis ar atvežti savo transportu. Gavę prekę ir įsitikinę , kad ji yra nenaudota, per 14 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.

Grąžinimas, jei gavote siuntimo metu sugadintą, brokuotą arba ne tą, kurią užsisakėte, prekę

Įsigytą prekę galima grąžinti ne vėliau nei per 14 dienų, jeigu detalė yra sugadinta arba atvežta ne tokia kokia buvo užsakytaEsant Prekės defektams, būtina pateikti raštišką prašymą su aiškiai įvardijamais Prekės trūkumaisVartotojas netenka teisės grąžinti Prekę, jeigu Vartotojas turėjo galimybę atsiimdamas apžiūrėti Prekę bei jos būklę ir neinformavo Tarpininko apie pastebėtus trūkumus. Grąžinimo metu būtina pateikti Prekės įsigijimą patvirtinančius dokumentus.

Negrąžintinos ir nekeičiamos prekės

MB "Orka LT" vadovaujasi prekių grąžinimo tvarką reglamentuojančiais dokumentais – civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Daugiau informacijos apie ne maisto produktų grąžinimą rasite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos internetiniame puslapyje.

Grąžinimo išlaidos

Jeigu norite grąžinti nepatikusią prekę (nepatinka nusipirktos prekės dydis, forma, spalva, modelis ar komplektiškumas), kuomet yra grąžinami pinigai už prekę, visais atvejais siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos.

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

               

Bendroji grąžinimo tvarka         

Vartotojas yra supažindintas su informacija, jog Tarpininkas nėra Prekių savininkas ar gamintojas. Tarpininkas įsipareigoja suteikti visą reikiamą informaciją apie Prekę, priimti užsakymą, atsiskaitymą, atgabenti ir pristatyti Prekes Vartotojui

Per 14 dienų grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Tai taip pat reiškia, kad privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228-11 straipsnio 6 dalies nuostatomis, Vartotojui tenka visos Prekės grąžinimo išlaidos. Tarpininkas įgyja pareigą grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus tik po to, kai Vartotojas grąžina Prekę Tarpininkui. Vartotojas, pageidaujantis atgauti pinigus už įsigytą prekę, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228-10 straipsnio 6 dalimi, privalo užpildyti internetinėje svetainėje Agrozona.lt esančią grąžinimo formą arba Vartotojo parašu pasirašytą aiškų rašytinį atsisakymą nuo Sutarties. Be tokio patvirtinimo grąžinamos prekės nebus priimamos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

.prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės,maišeliai, nepažeista originali pakuotė ir kt.);

.prekė pirkėjo nesugadinta;

.grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

.grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

Jei aukščiau išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte parašyti prašymą grąžinti prekę, nurodant vardą ir pavardę, sąskaitos-faktūros numerį, prekės pavadinimą ir kainą, sąskaitos numerį, kur turėtų būti grąžinti pinigai, bei grąžinimo priežastį.

Šį prašymą turite atsiųsti el. Paštu info@agrozona.lt arba registruotu laišku. Prekę galite atsiųsti naudodamiesi kurjerio paslaugomis ar atvežti savo transportu. Gavę prekę ir įsitikinę , kad ji yra nenaudota, per 14 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.

Grąžinimas, jei gavote siuntimo metu sugadintą, brokuotą arba ne tą, kurią užsisakėte, prekę

Įsigytą prekę galima grąžinti ne vėliau nei per 14 dienų, jeigu detalė yra sugadinta arba atvežta ne tokia kokia buvo užsakytaEsant Prekės defektams, būtina pateikti raštišką prašymą su aiškiai įvardijamais Prekės trūkumaisVartotojas netenka teisės grąžinti Prekę, jeigu Vartotojas turėjo galimybę atsiimdamas apžiūrėti Prekę bei jos būklę ir neinformavo Tarpininko apie pastebėtus trūkumus. Grąžinimo metu būtina pateikti Prekės įsigijimą patvirtinančius dokumentus.

Negrąžintinos ir nekeičiamos prekės

MB "Orka LT" vadovaujasi prekių grąžinimo tvarką reglamentuojančiais dokumentais – civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Daugiau informacijos apie ne maisto produktų grąžinimą rasite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos internetiniame puslapyje.

Grąžinimo išlaidos

Jeigu norite grąžinti nepatikusią prekę (nepatinka nusipirktos prekės dydis, forma, spalva, modelis ar komplektiškumas), kuomet yra grąžinami pinigai už prekę, visais atvejais siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos.