PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

Agrozona.lt interneto svetainėje kainos nurodytos eurais.

Prekes pristatant Vartotojo nurodytu adresu, prie skelbimuose nurodomos Agrozona.lt kainos dar pridedama ir kurjerio paslaugų kaina.

Norint atsiskaityti už Prekes galima pasirinkti Vartotojui patogiausią mokėjimo būdą:

Bankinį pavedimą;

„Klix" atsiskaitymo sprendimus.

Patvirtinęs užsakymą, Vartotojas privalo jį apmokėti nedelsiant, bet ne vėliau nei per 3 darbo dienas. Per 3 darbo dienas negavus apmokėjimo, užsakymas yra anuliuojamas.

Vartotojas sutinka, kad sąskaitos-faktūros bus atsiųstos elektroniniu būdu, asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu.

Tarpininkui patvirtinus užsakymą, Vartotojas sutinka, kad Prekės kaina gali pasikeisti, jeigu tam yra atsiradę tokie rodikliai kaip padidėjusi savikaina, techninė klaida ar papildomos su Prekės pardavimu susijusios išlaidos. Vartotojas turi teisę nesutikti pirkti kitos kainos prekę. Tokiu atveju turi būti pateikiamas užpildytas prašymas nutraukti sutartį – interneto svetainėje Agrozona.lt nurodyta grąžinimo forma arba Vartotojo pasirašytas pranešimas.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Į Vilniaus sandėlį užsakymas pristatomas preliminariai per - 7 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo. Pristatymas Jūsų nurodytu adresu užtrunka papildomai iki 2 darbo dienų. Pasirinkus pristatymą paštomatu, žinutėje įrašykite Jums patogų paštomato adresą. Siunčiame per visus pagrindinius Lietuvoje esančius paštomatus (DPD, Omniva, Venipak, LPexpress).

Kiekvienas užsakymas yra vykdomas tik gavus apmokėjimą Vartotojo pasirinktu būdu.

Vartotojas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Tarpininko nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Vartotojas informuojamas, kad prekės bus pristatytos per naują Vartotojui priimtiną laiką. Tarpininkui nepristačius Prekės per naują Vartotojo nustatytą terminą, Vartotojas įgyja teisę nutraukti šalių sudarytą sutartį.

Visais atvejais Tarpininkas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Vartotojui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Vartotojo kaltės arba dėl nuo Vartotojo priklausančių aplinkybių, taip pat dėl force majeure aplinkybių.

Pristatytas prekes Vartotojas turi priimti pats. Tokiais atvejais, kai Vartotojo paskyroje nurodytu adresu Prekės yra pristatomos, tačiau jas atsiima ne pats Vartotojas, Vartotojas negali reikšti pretenzijų dėl jo Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

Atsiimdami/priimdami užsakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai kurjeriui, esant galimybei padarykite nuotrauką ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimo aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumentą be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimsime atsakomybės dėl:

prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas

prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.